Vätö igen

Ja, först och främst vill jag skriva att det ännu en gång är Lellan som uppdaterar här. Emma verkar vägra göra det själv så nu har jag loggat mig in här igen, utan hennes tillåtelse, hihi! :)

Vi lämnade Vätö i tisdags, efter att då varit här i två veckor, men nu är vi tillbaka här igen. Eller aa, dom kommer inte hit förrän ikväll efter jobbet :) Då är det först och främst middag som gäller. Vi ska tydligen bli bjudna på tacos utav Fredrik och Jenny om jag förstått det hela rätt vad vi sedan avslutar denna kväll med har jag ingen aning om ännu. Vi måste iallafall lägga oss i tid ikväll, då vi tidigt imorgonbitti måste åka upp till Hallstavik. Emma ska jobba och jag ska hem och firas hos min pappa. Efter jobbet kommer Emma även dit och när vi smockat i oss tillräckligt med tårta åker vi direkt ut hit till Vätö igen!

Jag tror det här kommer bli en riktigt lyckad helg.. På lördag ska vi till Gröna lund på firmafest, vilket innebär att åka en helvetes massa karuseller, köra 5-kamp och även äta middag där. Hoppas verkligen att det bli en lyckad eftermiddag/kväll, men det är jag bombsäker på att det faktiskt kommer bli! Och på söndag ska vi åka till åland fram och tillbaka tillsammans med min morfar. Vi åker 3-färjan från kapellskär och morfar har lovat att köra, så att jag och Emma kan ta en drink eller två om vi skulle få lust för det!

Ja, ni hör ju själva.. Vi kommer säkert få en toppenhelg! =) När vi lämnar Vätö igen för denna gång, har jag faktiskt ingen aning om, så det återstår väl helt enkelt att se.

Får väl se om det blir Emma som uppdaterar sin blogg nästa gång, eller om jag ska behöva ta saken i egna händer.. Igen! Ja, jag får helt enkelt ge henne en liten utskällning ikväll! ;) Puss// Lellan


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0