Bowling, Ömm och Helgens planer.

Hejsan :)


Idag har jag bowlat gick sisådär. Har kollat på Andra avenyn, som var lika spännande som vanligt. Jag har även klämt mitt pekfinger, jag skulle ta upp mitt bowlingklot då kom det ett annat klot rullandes och mitt finger hamnade emellan dom två klotena. Det gjorde jävligt ont! Det är het tjockt nu och ömmar som fan.

Jag längtar till helgen, på torsdag efter bowlingen ska jag sussa kvar hemma hos Lellan i norrtälje, sen på fredagen kommer frallan och hämtar oss så åker vi ut till vätö en dag tidigare och har en mys kväll med Frallis, på lördagen är det poker på vätö då kommer det massor av folk. Jag och Lellan ska som vanligt skära all sallad. Sen vinna massa pengar och gratis alkohol, inge fel alls!

Nej nu ska jag kolla på 2 fast 2 furious, Skriver vell någon rad imorgon!


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0