Bowling, Vinnare och donken.

Hallo!

Faan vad jag är glad :D Har bowlat idag och det gick så jävla bra, har aldrig gått så bra med mitt nya klot. Jocke var så mallig för han sa att han skulle spöa mig på tre serier, men vem vinner jo JAG :D 404 poäng på tre serier, jävligt bra för att vara mig. Första serien va inte så jätte bra men ändå 129 poäng, andra serien höll jag på att slå rekord, gjorde X efter X men klantade till mig på slutet så fick 152. Tredje serien märkte jag i slutet att jag kunde vinna över jocke, då fick jag 123. Åh jag är så nöjd med kvällen :)

Amanda åkte även med tillbaka till hallsta för hon skulle till sin mamma, så vi körde driven på donken innan vi åkte hem, sen hade vi ett motto att köra om 21:45 bussen på vägen hem, men vi han inte ikapp den. :( fast vi körde som dårar. Sånt man får ta.

Nu har jag fått den jätte braiga låten som går på Robinsson reklamen. Den är så jäkla bra :) Nej nu ska jag sussa ska till skolan imorgon och göra ett prov.


 Jippie!



Hejsvejs!

Kommentarer
>> Anonym

BRA JOBBAT :)

2009-03-20 @ 19:41:47
BLOGG>> http://theresemessing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0