Dusch, Städat och skola.

HejsanSvejsan!


Här sitter jag har precis duschat och städat och klätt på mig. Sitter och väntar på att Marielle ska vakna så vi kan åka till skolan, behöver ju veta om jag blev godkänd på mitt matteprov jag gjorde förra fredagen. :) Men det blev jag nog med tankte på att jag hade boken brevid men jag fuskade bara ibland inte alla tal, så lite bra e jag iaf!

Så vad händer idag?! Jag vet faktist inte imorgon ska jag nog dricka, Marre sa att hon och jag skulle bli fulla då så då är det bara att haka på lixom :) Jag har världens snällaste lillasyster för hon har åkt iväg på konfirmationsläger eller vad det är och jag har inte pengar, så jag har fått låna hennes kort. :) Det tycker jag om.

Nej nu ska jag göra något vettigt.

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0