...

Halloj allihopa, åter igen så har jag inte skrivit på hur länge som helst. Men då kan jag tala om för er att det är för att min dator inte har velat starta ens. Men nu har jag fått en ny dator så nu kanske det blir mera skrivande kan man ju hoppas. :)


Har vell inte gjort så mycke anorlunda än det vanliga på denna tid, förutom att jag har halkat omkull på jobbet. Jaa det var blött ute och så sprang jag in på jobbet och flög på arslet. Hehe så självklart så tog jag emot mig med handleden men det vart iaf ingenting brutet =)

Har fått hem mitt nya tangentbord idag också, ett rosa jätte fint :)


Nu ligger jag och kollar på halvåttahosmig, sen kommer semestersvenskar :) sen blir det sova. Imorgon ska jag och Tobi äta frulle på jobbet, äta upp Frallans mat eftersom han drar på semester. Så jag ska börja sola så jag är brunare än han när han kommer hem.



hejsvejs!

Kommentarer
>> Lellan

Jodå men vi var ej säkra på det, så skulle ringa dig imorgon och höra om du också skulle ha käk! men då vet jag det nu då, så vi kommer med mat från blåan imorgon ;)

2009-03-11 @ 20:20:41
BLOGG>> http://theresemessing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0