Feber, kurs och döende.

Hallo!

Sjuk sjuk och sjuk!
När ska man bli frisk?! Skulle ha åkt med Marre idag till hennes skola och bli sminkad, men igårkväll hade jag jätte hög feber, vilket slutade med att jag inte kunde åka med, vaknade flera gånger inatt kunde inte sova pga febern. :( Nu har jag inte jätte hög feber utan lite grann bara. Men jag är helt yr i hela huvudet kan knappt resa på mig utan att det känns som att jag ska svimma vilken secund som helst, jäkligt jobbigt.

Imorgon skulle jag ha åkt på Beckers kurs också i Stockholm men det kan jag inte göra nu, jag blir alltid sjuk när det ska hända någonting. :/

Jaja, nu ska jag vell bara slänga mig framför tv:n och dö eller nått känns det som ...


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Lellan

Vad labbigt med rattor! :/ Krya pa dig =)

2009-03-16 @ 14:30:35

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0