Grinar, snurrig och råttor.

Ja jag mår inte så bra idag, Åkte hem till Marielle tidigare idag, satt och kollade på spårlöst och det är ju så jäkla sorgligt att titta på så jag satt och grinade som ja vet inte vad. Sen fick jag jätte ont i huvudet efter att ha grinat så mycke, nu har jag kommit hem surfade runt lite på internet och började grina igen för att jag tänkte på tjejorna i spårlöst. Vad är det med mig idag?!

Jaja sitter och väntar på om man ska få någon mat idag eller inte, min mamma är nämligen sjuk och orkar inte laga mat så får vell se om pappsen kan hitta på något. Förresten så har vi fått besök av tre jävla råttor under trappan, pappa sköt ihjäl den ena med luftgivär :) så nu är dom bara två. Hoppas dom dör snart också råttor är verkligen det värsta jag vet förutom spindlar och småkryp.

Nej nu ska jag gå upp checka läger hur det blir med maten. Sen kanske jag far till Marielle igen och gör någonting.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0