jobb, Kinamat, Bowling.

Tjena. Idag har jag jobbat hela dagen med Toobi, Lellan och Maria kom och bjöd på lunch :) sen stannade Lellan kvar hos oss på jobbet för att sedan åka med in till norrtälje på bowlingen. När vi kom in till norrtälje så käkade vi på kina resturang, Jag Tessan, robin, tobbe, maria och stefan. :) Inte min favorit mat direkt men det var helt okey faktist efterrätten var godast fast då orkade man ju inte så mycke, det blev iaf Glass med friterad banan, mmm. Sen var det dags för bowling då, först körde jag hem Maria och Stefan, sen hämta upp alla andra för att åka och bowla. Bowlingen gick åt helvete som vanligt mitt nya jävla klot är helt jävla värdelöst, hatar det. men det är ju så fint.

Jag fick köra bilen hem också eftersom Toobi tog en bira till maten, massa jävla söndagsåkare som var ute och körde i mörkret då blir man smått irriterad, men vi kom iaf hem levande denna dag också. :)

Imorgon har jag nog inte så mycke planer annat än att jag tänkte städa mitt rum, sen tänkte jag hinna med att sola, eftersom jag skulle ha gjort det igår men då var det fullproppat. Annars vet jag inte vad som händer, På lördag vill jag dricka mig full, får la se om det finns någon som vill supa sönder sig med mig då. Nu orkar jag inte skriva något mera.


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Lellan

Haha du är lite galen du ;) Ja, det är dax att börja steka i solariumet nu om du ska ha någon chans ;)

2009-03-13 @ 01:18:26
BLOGG>> http://theresemessing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0