Näsblod, Blåtiror och Misshandel

God Morgon snöflingor!


Nu har jag precis vaknat,
eller ja jag har hunnit äta frukost också. När jag vaknade imorse blödde jag näsblod. :/ Vet ej varför menmen, nu mår jag bättre har precis klätt på mig tänkte vell ringa och höra om Marre är vaken snart, kanske åka och leka med henne idag. :) Imorgon ska ju jag med Marre till hennes skola och sitta modell, för specialeffekter det kan t.e.x vara blåtiror m.m. haha får vell se hur det blir om jag kommer se brutalt misshandlad ut kanske. :)  Nathalie skulle iaf kanske stanna kvar inatt också i hallsta så vi kunde åka in tillsammans imorgon med samma buss. För hon ska sitta modell för en annan tjej som går i Marres klass. :)


Nej nu ska jag gå upp och ringa Marre, jag uppdaterar ikväll.


Hejsvejs!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0