Prov, Snö och sminkning

Halloj. :)

Idag har jag varit i skolan jobbat matte, skulle göra prov men orkade inte det så får göra det nästa fredag. Jag Marre och Kenta har även ätit på blixtens idag jag åt ju lunch medans det var frukost för dom. :)  När jag och Marre skulle åka från skolan så va Jonas, Rilding och Lardner dryga som fan och kastade snö på oss så vi låste in oss i bilen, haha sen så iaf kom jag tillslut in i min egna bil, men dom hoppade ju självklart in dom med. Så jag fick ju köra runt på fjånen.

Skrev ett sms till Lellan idag och hon överlevt flygresan det är ju trots allt fredag den 13:e. Men jag har inte fått något svar ännu får vell se senare om hon lever eller inte. :)  Tidigare idag så skrev Sandra till mig och frågade ifall jag kunde köra till Grissel för hon och några kompisar skulle åka ålandsbåten, så jag ja körde ska även hämta dom ikväll också när båten kommer in.

Nu har jag städat lite och slängt bort min gammla dator och in med den nya på databordet. :) Slängt i en maskin tvätt har jag också gjort och varit hemma hos marielle en sväng. Jag försökte att måla i Cassandras ögonbryn men det gick inte så bra att få dom jämna, förstår inte riktigt hur Marre står ut med att sminka folk nästan varje dag, plus att hon får sminka mig också, men ibland när jag är snäll så frågar jag bara hur jag ska göra så gör jag det på mig själv.

Nu väntar jag på att mammi ska laga mat till mig sen ska jag vell fara hem till Marre i super peggy'n, Sandras racerbil. hehe nej jag kanske skriver mera senare för nu har jag inte mycke mera vettigt att berätta.

Hejsvejs!

Kommentarer
>> Lellan

Haha resan gick jattebra! :) Daremot har jag inga pengar pa luren :( Och ett mess kostar tre spann! Surt som fan.. fungerar inte att tanka pa den heller, lol. Men hoppas allt ar bra dar hemma! Glom nu inte att sola solarium, for har nere har vi super bra vader =) hhihih. PUSS

2009-03-14 @ 11:27:35
BLOGG>> http://theresemessing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0