Sängliggande, Studentklänning och 2½ MEN.

Hejsan!

ja, då var det kväll igen då.
idag har jag inte gjort ett skit, bara legat hemma och tyckt synd om mig själv. Nu ska jag bara lägga mig i sängen och kolla på tv sen får jag vell försöka sova och hoppas på att jag sover till imorgon bitti och inte vaknar inatt.

jag håller även på att leta efter en studentklänning men jag hittar ingen fin, eftersom jag vill ha en rosa klänning ungefär en prinsessklänning kanske men jag vet inte vilken rosa färg jag vill ha, ljus eller mörk? och om denn ska vara som en prinsessklänning eller kort , jag vill nog helst ha en kort klänning tycker om att vara lite trashig. Det är fan inte långt kvar nu så måste hitta mig en klänning snart.

Nej nu ska jag kolla på 2½ men, jag tror att det börjar nu. Annars får jag vell kolla på något annat. Hörs imorgon.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0