Sjuk?, Melodifestivalen och Utgång.

Hallo!

Mamma är sjuk, Jonas är sjuk och jag börjar känna mig risig.
Hur ska detta sluta jag är så jävla less på denna jävla förskylning som har kommit fram och tillbaka ända sen i augusti, det måste vara något fel på mig. Det ända läkarna säger är sluta rök! Hur fan kan man bli förkyld för att man röker?!? Läkarna på läkarstationen i Hallstavik har fan inget vettigt alls att säga, när dom inte vet var det är för fel så frågar dom om man röker, Ja svarar man, Sluta rök då, säger dom då vilka jävla idioter. Nu är jag iaf hemma trött som fan och lite ont i halsen. Ska vell krypa ner i sängen snart och sova.


Har varit hemma hos Marielle hela kvälla och tittat på melodifestivalen, är lite smågrinig över att Operan vann, jag som hejjade på Sarah dawn finer. Men nej då inte fick hon vinna inte. Drack lite Bacardi och Smirnoff också, sen skulle jag och Marre gå ut, Farsans va stängt folkan va det lite folk på då såg vi en lapp om att GK var öppet så vi gick dit men där såg det helt dött ut så vi ringde Sandra så hon fick hämta oss och köra hem oss, Tänkte först kolla på ett avsnitt av Mia&Klara men känner nu att jag inte orkar det. Så jag får vell skriva mera imorgon.


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0