Väckarklocka, Klippning och fika.

Tjenis!


Har precis vaknat utav att pappa kom och väckte mig för han ville klippa sig :/ Jag var skapligt trött på grund av att igår när jag dammsög mitt rum så råkade jag komma åt min gammla väckarklocka, så det jäveln började ringa kvart i sex imorse. Jag drömde nämligen att pappas väckarklocka ringde, så vart jag så irriterad på att han aldrig stängde av den, sen vaknade jag till och då var det min egen jävla klocka som pep.

Vid fikatid ska vi åka till Farmor och Farfar, för att fira farfar idag som fyllde år i torsdags. :) Så måste Marre kanske vakna snart så ollie kan gå på bolaget till mig, Jag och Marre tänkte bli jätte fulla för vi ska dricka bacardi apple och sex öl. Då är det typ tack och godnatt.

Nej nu ska jag försöka få tag på Marre och kolla om hon är vaken vilket hon inte lär vara.


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Marre

Mupp, jag gick faktiskt upp vid nio imorse :p

2009-03-28 @ 13:00:04
BLOGG>> http://muriels.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0