Grattis Booby 18 år!

Heej!

Har jobbat idag också, der har varit fullt med kunder, fyfan när man har rea så kommer folket och är som galna. Det har iaf gått bra. Har hjälpt mamma att städa huset eftersom jonas, pappa och malin är i eskilsuna. Jonas kör junior vm kval. Det hade tydligen inte gått så bra ibörjan men sen hade han vunnit vad jag förstått. Vet ej om han kom vidar ännu. Det märks vell sen då om inte annat. :) Nu har jag och mamma precis lagat mat, Klyftpotatis och fläskfilé med Café de paris sås, och Sallad.  Det var gott :) Nu sitter jag typ och väntar på att klockan ska slå halv sju då ska jag åka in till Norrtälje till Lellan och Robin, Robin fyller nämligen 18 år idag HURRA HURRA! Så det ska vi fira med att gå ut på krogen. Jag ska va nykter och vara chafför jag, men dom andra ska dricka litegran. :) Imorgon ska vi upp tidigt för strax efter åtta så åker vi till Hallsta jag ska jobba och Lellan ska måla staketet hemma hos Toobi. :)

Jaja hörs imorgon!


Hejsvejs!

Kommentarer
>> m

Hejsan =)



Jag har en fråga,



om du fick önska dig något i hela världen? t.ex en häst, en slags superkraft eller liknande, vad skulle det vara ? Vad skulle du önska dig då=?

Motivera gärna ditt svar,



hade varit kul att få veta (:

2009-05-03 @ 17:25:14
BLOGG>> http://ellabee.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0