Lördag/Söndag

Heejsan!


Igår spelade vi lite kort med släkten, stötpoker det är så tråkigt tycker jag men Marre var ju på åland så då var man ju tvungen att sitta hemma och spela kort. Vann ju iaf 50 spänn, det var ju kul. Sen drog jag hem till Marre när hon kom hem. Kollade på hundtricket som gick på trean, vid halv elva tiden ringde Peder då han och Sally ville ha skjuts hem. Åkte och körde hem dom sen slängde jag mig i sängen när jag kom hem och slocknade direkt.


idag är det varmt ute och jag och Marre sitter på altanen och hänger och snackar massa gojja. :) Kenta står och lagar mat och jag blir bjuden på middag här ikväll, sen vet jag inte vad vi ska göra. Jag och Marre ska nog göra våran vitlökschampinjoner alá Emma och Marre, så vi måste nog åka och handla champinjoner. :)


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0