Överraskningsfest

Hello!

Igår hade vi våran överaskningsfest för Robin och Sanna som fyller år i helgen. Det var vell helt okey. Jag åkte hem vid ett tiden för att jag var så trött skulle ju upp och jobba. Jag kom iaf upp och har jobbat hela dagen :) Efter jobbet vid klockan 4 åkte vi upp för att städa i klubbstugan, det var öl fläckar typ överallt skit drygt att skura när det hade torkat. Men men nu är det iaf rent där. :)

Vet inte vad jag ska göra idag, ska ju jobba hela helgen så man kan ju inte göra så speciellt mycke. :P Får vell se vad som kan hända.

Hejsvejs!

Kommentarer
>> Susanna

Hejhej!



Tråkigt att du ser det som att jag bara ser allt ur Slabons perspektiv kring laguppställningarna. Grejen är att det är nog verkligen inte lätt. En laguppställning är såklart, svårt att få till. Jag menar inte heller att en bra laguppställning är med Chris i laget. Men jag hade hellre sett Andreas Messing istället för Freddie Eriksson, tyckte på något sätt att han känns otroligt mycket bättre än Freddie. Måste ju även tillägga att laget i sig var väl helt ok, kanske inte själva platserna, förstår du? Jag hade hellre sett Henka som 2a med Greg som hjälp. (men förstår även att man kanske sätter janowski där, greg är ju kung på att hjälpa andra förare i heaten!) Kanske även att man prövade janowski och freddie i två helt olika matcher och inte samtidigt.. men ja, detta är ju mina tankar.



Kort sagt så är det ju så att jag har helt enkelt andra åsikter kring detta, och dessa åsikter har jag all rätt att skriva om eftersom jag står för dem och jag har då även rätt till att tycka det jag tycker och att också skriva det jag tycker. Lika så du! Du får ju absolut tycka exakt vad du vill. Sedan om man inte gillar det, fine. För mig om min blogg har man ett val, och det är att ingen tvingar dig eller någon annan till att läsa den. Valet är då såklart, läs eller inte läs, det påverkar inte mig.



Schysst och schysst föresten. Varken världen eller livet är schysst mot en. Sedan hur folk ser "min kritik" eller mina åsikter mot detta är inte mitt problem. Jag är inte ensam att tycka att laget var lite knasigt och kanske.. ja, oväntat helt enkelt. Saken är att, jag åkte till Kumla, jag stöttade Rospiggarna, även fast jag i princip förstod hur allt skulle gå. Även fast jag tycker annorlunda och kanske inte älskade laguppställningen så är jag i alla fall där och stöttar till 110 procent. Det tycker jag i alla fall är schysst! Jag hoppade inte av bussresan, eller skippade att åka på annat sätt till matchen för laget såg ut som det gjorde, så som många gjorde. Utan jag var där & hejade på våra piggar ändå. Och det är huvudsaken, egentligen. Jag vet att Micke är jävligt duktig på det han gör, och därför tror ajg också att det kändes lite riskabelt.



Usch så långt det blev, men aa. Jag ser absolut inte det hela kring mina "favoriter". Men alla ska få sin chans också, vilket jag även är medveten om, där dock kände jag också att det var lite riskabelt att båda testa janowski och freddie i samma match.



Jag kan hålla på att skriva i evigheter, haha! Men vi ses säkert i Norrköping på tisdag! Ha det bra & godnatt för min del!

2009-05-02 @ 00:22:07
BLOGG>> http://zebrus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0