Söndag på vätö..

Hejsan!

idag har vi planterat en jäkla massa blommor, ungefär 30 st. :) på hela frallans tomt, så nu är det fint. Ikväll ska dom sjösätta båten, och vi ska väl meta lite på kvällen. Får se om det kommer någon firre. Pratade med Mamma tidigare också och hon har pratat med Åsa som ska sy en rosett till min studentklänning. Hoppas att det blir som jag tänkt mig! Men det blir nog skitafint. Imorgon ska jag åka till skolan också, måste göra färdigt projekt arbetet innan onsdag, då är det sista dagen om man ska ha ett betyg. Och det vill man ju gärna ha.

Nej nu ska jag kolla lite om jag kanske kan skriva lite redan nu.


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Anonym

Hihi, LÄCKERT HUH? ;P

2009-05-11 @ 16:06:36
BLOGG>> http://theresemessing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0