Speedway

Hejsan!

Igår kollade jag och Sanna på speedway, Stjärnorna vann ju såklart stort. Jonas cykel började BRINNA, jag fick panik har aldrig vart med om det förut och då har jag kollat på speedway sen jag låg i barnvagn. Skit läskigt var det iaf alla sprang ut och skulle släcka cykeln, till slut fick dom iaf stopp på det. :) Idag ska jag jobba, imorgon är jag ledig eller ja ska förbi skolan och hämta mitt projektarbete, sen hoppas jag att någon kanske kan hjälpa mig att få i lite mera löshår eftersom halva mitt har typ ramlat av. :/ Sen så på lördag drar jag och Sanna till göteborg, fan vad kul det ska bli!

Kommer hem på söndag kväll igen då och på måndagen så drar klassen och 2orna och 1orna till Gröna lund det ska bli skitkul :) nej nu ska jag arbeta hörs!


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0