Speedway

Hejsan!


Igår var det speedway hemma. Jag slutade jobba klockan halv sex, sen åkte jag och Frallan och käkade middag på pizzahuset för att sedan åka upp på speedway. Ställde mig och började sälja lotter och det gick åt som vatten i öken. Sålde slut på alla ringer jätte fort. Speedwayen gick ju jätte bra för rospiggarna som vann med 50-46 över förra årets svenska mästare Lejonen. Det var kul att se att dom vann, nu hoppas jag att dom fortsätter med det :)

Idag ska jag upp på Speedway igen, Stjärnorna ska köra det vill säga att Roobi ska köra. Hoppas det går bra för honom och dom andra grabbarna.

Imorgon är det bowling och uttagning, då får man vell åka in och spela för sista gången, sen är det uppehåll hela sommaren. På fredag har vi våran studentlunch då vi får våra mössor m.m. Efter det tar jag bussen in till norrtälje för att sedan fara ut till vätö till Frallan. :) Jag och Lellan ska vara där en helg till, på lördagen är det junior EM semi final i hallsta så då åker vi in på det medans Frallan ska bygga stuga hela helgen. :)

Nej nu har jag inte mycke mera att berätta! :)


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0