Studentskiva och Poker

Goddag!


Igår hade vi våran studentskiva, vart väldigt lyckat. Hur kul som helst att det kom så mycke folk. :) Festen slutade efter ett någon gång ca halv två gick jag kronblom och Marre hem. När vi kom hem till Marre slocknade jag direkt, klockan ringde kvart över åtta imorse då va det bara att gå och jobba. Dagen på jobbet gick jätte fort kändes typ som två timmar det var folk hela tiden. Nåväl när jag kom hem så tog jag på mig myskläder och slängde mig i sängen för att vila. Men det fick man inte, då jag fick ett sms utan Jojjo att vi skulle skruva tillbaka borden som vi skruvade bort igår så bandet skulle få plats att spela.

Åkte ner till folkan, men bitsen som vi hade tagit med passade inte så då var det bara att åka hem igen och hämta en annan och denna passa perfekt och då gick det jätte fort att skruva tillbaka borden. :) Sen åkte jag hem fick och och handla ost till Mamma hon ska göra potatis gratäng och grilla kött ikväll och någon taiwok grej, Peder och Sally och Tobbe, Anette och Roobi kommer hit på middag ikväll och sen blir det av att spela stöt poker. Jag gillar inte det så mycke för man vinner bara små pengar men men vad gör man inte om man inte har något annat att göra. :)

Snart ska jag åka och hämta Peder och Sally i grandalen, jag hade tänkt att hålla mig nykter ikväll så jag får vara chafför. Det går bra det med fick nog av alkohol igår nu väntar jag in helgen då jag och Sanna ska åka till Göteborg då blir det supa av :)

hadetbra


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0