Romantisk middag med Marre.

Goddag!

Har inte skrivit på ett tag nu igen. Har vell inte hänt så speciellt mycke förutom att speedwayen igår blev inställd pga regn väder. Men matchen ska köras idag istället :) hoppas att det går bra. Själv ska jag och Marre ut och äta när hon kommer hem från stockholm vid halv åtta. Imorgon så åker jag och Lellan med Frallan ut till vätö efter bowlingen, och har lite semester över heljen fixar och donar. :) Jag har även hittat min dröm klänning till studenten så den ska vi åka och kolla på på fredag, Då vi ändå ska in till norrtälje för att handla lite på flygis plus att det är en mässa i sportcentrum där Franks färg ska ställa ut. Plus att det är vårmarknad i norrtälje hela heljen också :) Kan det bli bättre?!


Nej nu ska jag gå och tjata lite på mor min att jag måste ha bilen så jag och Marre kan ha våran romantiska middag :)


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Marre

ja, riktigt romatisk var den <3

2009-05-06 @ 20:38:25
BLOGG>> http://muriels.blogg.se/
>> Sofie Messing

då kanske vi ses på marknaden då...kramiz

2009-05-07 @ 00:36:52
BLOGG>> http://sofiemessing.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0