Söndag-Måndag-Tisdag :)

Goddagens!

Igår fiskade vi på kvällen, Frallan och Fredrik sjösatte båten och jag och Lellan stog och fiskade. Drog upp några firrar eller ja Lellan gjorde det jag fick bara upp två :( Det var bara mörtar så det gör ju inget. Förutom en stor fisk som Lellan drog upp en Brax, hon fick inte ens upp den själv så Frallan fick hjälpa henne haha. Sen lekte vi lite med fiskarna innan vi slängde dom.


Frallan byter krok, efter att lellans stora brax drog iväg med krok och allt. :)



Lellan och braxen :)



Jag och Braxen :)


Så ser det ut när man är på vätö där jag och Lellan har spenderat hela helgen!

Nåväl, idag har jag varit i skolan skrivit klart projektarbetet det är inlämnat och klart! Lite senare på dagen fick vi reda på att Peter som ska fixa våran studentskiva inte kommer att komma. (jag skulle kunna döda honom nu) säger det 2 veckor innan festen är. Hur dum i huvudet får man vara!?! Så vi åkte ner till folkets hus, och pratade med chefen där. Så nu är allting ordnat och det blir billigare till och med! Nu är jag glad igen, men det var ju tur att dom ställde upp för annars hade det blivit inställt. :( Och det är ju inte så kul.

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan visa henne min nya studentklänning som jag köpte i fredags. Så jag sitter med den på mig nu och ska föröka att inte skita ner den. :) Ikväll ska vi åka och göra en rosett till klänningen också. Jag har en vit haltarneck ballong klänning med en ljusrosa rosett under pattarna. :) Såå fint!

Imorgon ska jag jobba först sen upp på speedwayen och sälja massor av lotter, sen kolla på och hoppas på att rospiggarna vinner, (tveksamt) men man ska alltid tänka positivt. :)

Jag lär ju inte uppdatera någonting imorgon därför det blev så långt idag, Imorgon har jag ju fullt upp som sagt!


Hejsvejs!


Kommentarer
>> Susanna

Gah, Tack! :p

2009-05-13 @ 09:23:14
BLOGG>> http://zebrus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0