Vätö

Hello! Nu är det nämligen så att det är Lellan som uppdaterar här. Vad kallas det? Juste, jag har fått äran att gästblogga! wiiihoo, vad coolt... Nja, mest jobbigt men Emma orkade inte göra det själv ;)

Nåväl, vi har varit här ute på Vätö sen i fredags och mest bara slappat runt... Frank och en vän till honom håller på att bygga en stuga, vilket dom gjort under hela helgen. Så jag och Emma har fixat frukost och lunch om dagarna åt dom :) Vi har även hunnit med att fiska varje dag.. Igår fick ingen utav oss något, men i fredags drog Emma upp en liten abborre och en mört iallafall. Det var ju kul för henne, right? ;)

igår satt vi som döda sälar framför TVn, åt kräftor och baguette med eget vitlökssmör till det. Väldigt starkt, men grymt jävla gott...Det var trevligt. Därefter gick vi ut i stugan och slog på en skräckfilm innan vi skulle sova. Den var rätt läskig (och nej, jag minns inte vad den hette!) men personligen tycker jag att slutet sabbade hela filmen.

Ayah, nu ska vi snart åka upp till Vätö butiken för att handla lunch, som får bli korv med bröd idag ;p Vi ska även handla middagen till kvällen och det lutar åt att det blir potatis, kassler med kantarellsås. Jag och Emma är nämligen väldigt förtjusta i den såsen och har ätit den här på Vätö dom senaste gångerna ;) Haha!

Efter lunchen ska vi fiska på bryggan men ikväll efter middagen ska vi fiska igen, fast då med Frallan, troligtvis ska vi ut med hans båt om vädret tillåter. Det har vi sett fram emot, så det ska bli kul :) Imorgonbitti lämnar vi Vätö igen och nästa inlägg får bli från bloggägaren Emma själv. Var så säkra!!!!!

Men bara så att ni vet har Emma det suuuuuper iaf :)
Puss och kram, från oss båda!

Btw, jag är bäst på att gästblogga.. Hoho =)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0