Uttagning

Hejsan!!


Idag har jag jobbat hela dagen, jobbar även nu men vi ska stänga om ca 20 minuter. Jag håller på att laga mat, Grillar lax i ungnen med massa citronpeppar på och så en sallad till det. Har fått med Frallan att äta nyttigt nu eftersom jag och Lellan håller på att träna eftersom vi ska till Thailand i januari. :)

Ikväll ska jag åka in och bowla det är uttagning ikväll. Sen stannar jag kvar i mitt andra hem, hemma hos Lellan. imorgon ska vi på lite ärenden och gymma. :) Plus att Jocke fyller 20 år imorgon så vi ska ner till honom på kvällen och fira. :) Sen på torsdag blir det gymmet igen.

Nej nu ska vi strax äta.


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Hanna

PÄRLAN!!!



Kika gärna in på min blogg, där jag gör egna och säljer namnsmycken. Smyckena görs i silverpläterad metall och stansas för hand, vilket gör varje smycke charmigt unikt :)

2009-11-03 @ 20:34:11
BLOGG>> http://mostersmonster.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0