Fredag lördag .

Hejsan!


Igår var jag i Rimbo på Frida och Fricans salong med alla brudarna dom drack lite vin, jag drack läsk. :) Vi hade så mysigt och pratade en massa skit, som tjejer gör..  Frida ville ta hål i örat på mig så då fick hon göra det, dom fick nämligen med en håltagar pistol när dom köpte salongen. Så nu har jag ett nytt hål i örat... Vi åkte därifrån runt tio tiden, ringde till Mamma för hon var på skebopubben med jobbet, så jag hämtade upp henne där och några arbetskompisar.. Juste När jag åkte hem från rimbo så körde jag på en örn eller en ormvråk eller något liknande jävligt stor va den iaf, och den flög så lågt så jag körde på han med mitt tak. Vet inte om han dog eller inte för jag vågade inte stanna det var så mörkt ute.

Imorse skulle jag ha gått upp och jobbat, men Igårkväll kunde jag inte somna så jag låg vaken halva natten fast jag var skittrött. Så när klockan ringde klockan åtta imorse så var jag halft död. Så jag sov kvar i sängen vaknade typ klockan ett ist. Lite mera utvilad.

Sen så ringde jag Sanna och Lellan för jag tänkte höra om dom kunde gå på bolaget eftersom vi ska dricka lite idag, Men Sanna var u uppsala på Ikea och lellan sov som en stock.. Så halv tre fick jag snällt fråga Mammi ifall hon kunde köpa en massa till både mig och Sanna. Så det gjorde hon så nu är det ordnat iaf. :) Nu ska jag bara vänta tills Mamma och Pappa ska ha skjuts hem till Peder och Sally i grandalen, då ska jag köra dom och farfar. För att dom ska äta middag därute i skogen. :) Sen så vänta på att Sanna kommer hem så ska vi vell äta något och dricka oss lite runda om fötterna. :)


Nej nu ska jag kolla på idol fredags final på tv4Play. Missade ju det igår och dom som hade Michael Jacksson tema, min idol!!

Ha en trevlig helg!

Hejsvejs!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0