Lördaag

Godkväll!


Gårdagen var aldelles galen ..

För det första vill jag ju bara säga att min nya idol sen denna säsong, Nicki Pedersen vann Gpt igår.. 
I Love That Guy!

kvällen började med att jag och Sanna satt hemma hos henne och käkade lite och drack vin, Vid halv åtta så åkte vi upp till parken och kollade på gpt. Det var jätte kul förutom att en person var så jäkla full och lite små jobbig, men men. Vid halv tolv trog vi med oss alla till GK. Där det var jätte mycke folk så det var skitkul. Sanna var jätte full hon hade en massa minnesluckor från gårdddagen. haha. Jag hade även fått med mig Olivia ut också för jag sa att hon kunde sova hemma hos mig, men det vart ju ändrade planer, klockan 2 ringde vi taxi och åkte till älmsta. Badade utomhus jacuzzi (Stavning?) till klockan 4 på morgonen. Då gick vi hem till Davids lägenhet och slocknade direkt. Klockan 11 imorse vart vi väckta av att David skulle iväg och handla och fråga ifall vi skulle ha något. Han åkte iaf väg och handlade och vi gick upp och slängde oss på soffan ist. Han kom tillbaka med Oboy och pizza det var jävligt gott när man var smått bakfull. Låg och kollade på idol tills Marre kom och hämtade mig, för att Tessan fyller 19 år idag så vi skulle ju hem dit på fika.

Var hemma hos tessan i en timme kanske åt smörgåstårta och spelade Wii. Sen så åkte vi hem till Marre och kollade på Björnbröder, älskar den filmen. Sen har vi bara slappat framför tvn, nu kom jag precis hem typ. Ska vell snart sova är helt slut efter denna helg.

Hade gött.

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0