tjolahopp

Hejsan!


Nu har jag inte skrivit på sådär länge igen. Jag bara dör ett tag. Det har vell inte hänt så speciellt mycke under tiden har varit sjuk hit och dit, varit på begravning, och bara festat loss..

Idag har jag besiktat min bil, klockan 7 imorse vaknade halv 7 klä på sig och åka till görla, är hemma hos Lellan i norrtälje så det var ju nära att åka.. Men gud vad halt det var på vägen imorse. Snart dags att slänga på vinterdäck. Besiktningen tog typ 14 minuter, vi vart bjudna på kaffe medans vi väntade så det var ju bra :) Och min fina pärla gick igenom utan problem, och det vart man ju glad över så nu är det bara att forts. att tuta och köra .. Nu ligger och sitter vi bara framför datorerna och har spelat lite poker men det gick ju inte så bra så då tänkte jag ju att det var dags för lite bloggning. :) Och det tycker vell ni är kul, för det är ju säkert jätte intressant att veta vad gör i mitt liv.. :D

Så vad ska vi göra idag?!
Jo Jag ska plocka ögonbrynen på Lellan sen får vi vell se vad som händer, ska åka till Hallsta senare Lellan ska hem till Sanna, vet inte när vi ska åka men det märks ju. Ska även vara taxi åt Mammi ikväll för hon skulle ut på ?Skebopubben? haha vad det nu är men ja hon skulle ut med jobbet iaf. :) så får vell se vilken tid man ska hämta henne. :P

Sen ska jag upp och jobba imorgon också...


Hörs

Hejsvejs!


Kommentarer
>> Hanna

Saknar er alla däruppe. Jag älskar dig pärlan! <3

2009-10-16 @ 13:45:12

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0