trött och seg dag ..

Halloj!!

Idag har jag inte gjort mycke alls, suttit vid datan och kollat på riverside avsnitt, och på Mammas pojkar. Sen slängde jag mig i sängen ist och kollade på Ghost wisper. Sen somnade jag. Vaknade av att Mamma kom in och sa att vi skulle äta. Så nu har jag ätit och kom precis ut ur duschen..

Vet inte vad jag ska göra idag, hem till Marre kanske. Ska iaf bara slappa eftersom att jag ska jobba imorgon. Frallan ringde även mig idag och frågade om jag skulle komma och prova kläderna som vi har beställt hem. Men jag orkade inte så får göra det imorgon istället. Ikväll har Franks färg 1 & 2 match i bowlingen, Jag är inte med på matchen och orkar inte åka in till norrtälje för att hejja på mitt lag. Jag litar på att dom vinner iaf :)

Nej nu ska jag klä på mig sen ska jag nog åka hem till Marielle om hon tillåter det!


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0