Aj aj aj

Goddag mina nära och kära plus ni andra!


Nu ligger det till så här att jag kanske har fått urinvägsinfektion again!!! Tråkigt men kanske sant, har vart på läkarstationen idag och lämnat kissprov och så stack dom mig i fingret :'( Plus att jag ska dit och träffa en läkare kvart i fyra, dom trodde att det kanske har gått upp i njurarna, det kanske är svaret på varför jag har haft så ont i ländryggen i över en vecka. Får se vad dom säger när jag ska dit, jag hatar läkare! Speciellt i hallsta där det bara är invandrare!


Sen har jag åkt på att jobba hela veckan också, Tobbe är sjuk och det är jag också min förskylning blir bara värre för varje dag. Men med några ipren om dagen så mår jag prima lite hängig bara men annars är det lugnt. :)


Jag får skriva ikväll om jag kommer överleva detta läkarbesök!


Tack och adjö leva eller dö?!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0