No time for loosers

Har inte haft tid med att uppdatera under helgen det har vart så mycket.. Jag och Marre åkte ut på en raggarsväng i fredags och så fick vi ett samtal av Cassi som var ledsen över att hennes såkallade kompisar hade gått emot henne och kastat bort hennes saker, så jag och Marre vart så förbannad så vi skulle kunna döda snorungarna. Men iaf så löste det sig tillslut på lördagen så blev hon iaf sams med hennes bästa vän dom andra loosersena tycker jag att Cassi kan be fara o flyga. Dom är ju inte värda henne iaf!


Igår var jag till norrtälje hem till Sofia och lekte med henne och Sanna det var så länge sen vi träffats så det var jätte kul, var ut på en promenad i halva norrtälje gick in på antikrundan också haha :D Eller ja en loppis där dom hade hur mycke grejjer som helst det roliga var att dom sålde ikea grejor dyrare än vad det är på självaste ikea! HAHA! Det var grymt kul att umgås med er flickor <3

Jag och Sanna åkte till Hallsta och spionerade lite, sen åkte jag iaf hem kollade nått avsnitt på tre kronor sen började jag känna halsen var irriterad och gjorde ont, somnade iaf tillslut och imorse mådde jag skit, så jag sjukanmälde mig iaf. Mår inge vidare nu heller jag orkar inte med att vara sjuk det är så jävla tråkigt speciellt att ha ont i halsen man kan fan inte göra någonting.


Nej nu ska jag bara ligga och tycka synd om mig själv!



Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0