Oh Baby!

Jag har gjort det förr och nu gjorde jag det igen fast nu va det värre!


Fredagen den 26/3 på Marielles födelsdag och allt så åkte vi till thuns och så splach så körde jag på Ekorren Piff, så puff fick springa runt helt själv och vi tyckte så synd om honom jag kunde inte sluta tänka på det...


Sen igår Lördag den 24/4 åkte jag Marre och Kron till herräng för att hälsa på lite folk, och då ser jag en Mammahare springa ut på vägen och efter den kom en liten liten bebishare, alla skrek och jag han inte bromsa. vi kände inte om vi körde över den men vände iaf för att kolla om den hade kommit undan. Och NEEJ den låg där mitt på vägen hur liten som helst och hade brutit benet eller om det var ur led vet inte riktigt han/hon kunde inte gå iaf. Så vi tog med honom med oss för vi tänkte att det kanske gick att rädda, vi tänkte tillochmed och in till ultuna med den. Men iaf så ringde kron till polisen och dom sa att vi skulle slå ihjäl den, men den va ju så himla liten och söt. Vi åkte iaf hem till Marre för vi tänkte begrava den. kron skulle slå ihjäl den, Vi döpte den till baby och så släppte vi ner baby i garaget då sprang han för livet. så vi tände fyra ljus för mig, Marre, kron och Mörten så sörjde vi lite för att baby inte skulle leva så länge till. Sen åkte jag och Marre och lyssnade på deppigmusik och sörjde ännu mera!


Så Rest in peace Baby! <3


jag känner mig som en hemsk människa jag ska inte köra bil!

Kommentarer
>> Cassandra

HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAH FAN SÅ JÄVLA KUL XD ni är ju muppar XD

2010-05-13 @ 15:47:36
BLOGG>> http://cassandraeklundjuncke.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0