Poker, Norrtälje, virus?

Tjaba tjena hallå!


Var ju på vätö i söndags spelade poker, vann 400 spänn Wihoo! Sov där i våran stuga Paulina med hundarna dom var lugna och snälla för det mesta iaf. :) på måndagen när vi vaknade och klev utanför dörren så var det alldeles vitt och det snöade. WHAT? det som var så fint väder på söndagen, men men det har ju iaf smällt bort nu så det är lugnt. Åkte till Hallsta igen och sov en sista natt hemma hos Jennie och det var lugnt inga spöken då heller. :) Idag åkte vi till norrtälje på dagen och shoppade lite olika grejjer, en hårinpackning som jag provade hemma hos Lellan förut som är hur bra som helst Garnier fructis sen två duschcremer och en ny deo som går på reklam och jag är en riktig reklam människa måste prova allt nytt :D. Sen bowling och det gick inge bra alls var inge kul alls och var hur trött som helst, så jag slutade spela och åkte hem ist. Åkte och skulle ta en cigg med Hellen och Marre och då vart jag bjuden på kaffe också så nu är jag pigg igen. :)

Ska vell kanske kolla på någon film och sen sova eller nått.


btw så kommer det något wierd ljud från mina högtalare tror fan att det spökar eller om det är något skumt virus. Det låter som att det är någon som pratar men man hör inte vad som sägs. Hmm lite läskigt! Det började nu när jag satte tre kronor på nedladdning från piratebay så det är säkert virus nu också! Stänger av ljudet så är det lugnt sen :D


Haaj

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0