Terrified!!

Tjaao!

glömde bort bloggen igen, men bara en dag iaf. Igår kväll när vi skulle sova så var vi så rädda, jag har inte varit så rädd i hela mitt liv jag bara låg och skakade och var på väg att ringa 112 både jag och Lellan nästan grät av rädsla. För att Sture den ena byrackan som vi är hundvakt till stog på nerevåningen och  skällde som om han såg ett spöke, han skällde i typ en halvtimme vi vågade inte gå ner så vet inte vad han skällde på. Men men rädda som fan var vi iaf!

Idag har jag jobbat, sen slocknade jag en stund på soffan när jag kom hem till Jennie igen, eftersom ja knappt sov något inatt. Sen har vi varit hemma hos mig och ätit påskmat med hela fam. plus Peder och Sally och Lellan då. :) Sen gick vi en prommis med hundarna och nu hänger vi framför tvn och kollar på teen mom.

Ska köra hem Peder och Sally ikväll också när dom vill hem, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Imorgon åker vi till norrtälje vid tio tiden för att shoppa lite med Frallan sen åka ut till vätö för pokerkväll! Hoppas på fint väder imorn också. :)



Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0