Dag 1. Presentera mig själv!

Morsning!

Jag heter då Emma Messing som ni redan vet är 20 bast :) Jag bor i häverödal med min mamma, pappa, lillasyster och min hund Peppino. Letar efter lägenhet så jag kan flytta! Jobbar på en HappyHomes butik Franks Färg i Hallstavik och har gjort det sen jag tog studenten, där jag gick inom handel!

På fritiden hänger jag runt lite här och där med mina vänner, plus att jag säljer inredningsprylar från .Innerum på homepartyn som lite extraknäck ;)

Jag är oftast glad av mig, älskar att festa och göra roliga grejjer. Har väldigt dåligt morgonhumör så då ska man inte prata med mig för då skulle jag kunna döda någon! :)







Missa inte imorgon Dag 2. Min första kärlek!

P.s. Looove!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0