Dag 8 – Ett ögonblick.

Vet många roliga ögonblick i mitt liv men en som jag aldrig kommer glömma är när vi var i Thailand och skulle åka fyrhjuling....


Vi glider runt lite på byn och får se att man kan hyra fyrhjulingar och åka runt i djungeln och se apor och sånt, Faan vad kul tänkte vi allihopa så vi bokade att åka ut dagen efter. Kommer inte riktigt ihåg när det var men runt 10-11 tiden kanske så åkte vi mot fyrhjulingarna, alla var jätte uppspelta och det skulle bli jätte kul!
Vi fick vänta ungefär en halvtimme där innan fyrhjulingarna kom, sen gasade vi iväg på led.

Började med att vi åkte typ på en landsväg upp till den stora buddah där vi fick gå av och kolla på den, då fick vi tjejer sjalar som vi fick linda in oss i eftersom man inte fick visa knän eller axlar där.. Stannade inte där länge iaf, åkte vidare till djungeln, och då kom det värsta jag varit med om det var STUP uppåt och neråt med stora stenar och bulor på hela "vägen" det var hemskt jag var livrädd satt med bromsen i hela tiden typ..

När vi väl var framme trodde jag efter alla backar och skit då skulle vi vända och köra hela "vägen" tillbaka. Jag var så arg jag ville inte köra mera jag ville lämna den där jävla fyrhjulingen där, men efter mycke om och men så åkte jag iaf, vi gasade iväg då fick Jonas fel på sin fyrhjuling dom stog där 4 st och försökte få igång den igen, vi åkte på sålänge så skulle jonas komma efter. MEN Jonas trodde vi åkte en annan väg så han kom aldrig efter, haha Sen iaf åkte en thailändare och letade upp honom så han kom ikapp oss tillslut.

En thailändare skulle köra brevid mig på vägen hem för han såg hur arg jag var att jag inte ville åka mer, han åkte på en gammal moppe och så kom det ett gupp och jag orkade inte hålla i fyrhjulingen så den flög åt sidan så thailändaren höll på att köra ut för ett stup men han hann tvärnita.. HAHA! Jag var så arg på allting, tycker synd om dom som var med mig då :)


Det är en grej jag aldrig kommer göra om iaf! HAHA!



P.s. Looove!

Kommentarer
>> Anonym

Jodå,det kommer du visst att göra...Kram!

2011-01-08 @ 21:33:25

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0