EN UPADEK!!

Nemen halloj!


Hade visst glömt bort att jag hade en blogg, har haft så mycke annat för mig. Eller nja egentligen inte men jag bara tappad bort bloggen helt.

Iaf idag har det  hänt en väldigt rolig grej. Jag sitter uppe vid min data hemma hos Marre, och har precis börjat äta min frukost. Då hör jag en duns och ser en äggmacka komma flygandes. HAHAHAHA! Marre gjorde en upadek det vill säga ramlade i trappan medans hon skulle bära upp sina äggmackor och sin kopp jätte varmt the. Så hennes mackor blev förstörda hon spillde ju The över dom. Så det vart inga äggmackor för henne! HAHAHA!


Sen har det inte hänt så mycke roligt i mitt tragiska liv faktist.


Ha'at



Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0