Thailand dag 10

Hejsan!

Todays hav been a bad day!

Det börja med att vi var på stranden gick och käkade lunch där Mias mat smakade skit och då vart resturang chefen skit sur, sen åkte vi banan båt och det var en gång och aldrig mera!!!! Först gick det bra när han körde sakta men sen sa Ante åt honom att gasa på då flög alla av, och jag slog i huvudet i vatten ytan och vattnet blir så jävla hårt när det är hög fart, så jag fick världen skallvärk och ont i nacken, plus att jag började blöda näsblod så jag hoppat inte upp på banan båten igen utan åkte med den stora båten.. Mått dåligt hela dagen.. Sen åkte vi iaf till paton på kvällen och bowlade och shoppade. När vi skulle åka hem så åkte vi tuk tuk och han som körde var helt galen körde som han hade snott bilen vi var livrädda, sen körde han fel och så satt vi och pratade och skrattade ibak då trodde han att vi skrattade åt honom så han kom och var skitsur och skulle bråka med Ante, helt störd i huvudet! Så vi hoppade av på motorvägen och gick därifrån för han ville vi inte åka med någe mera!

Sen har jag och Lellan suttit på stranden i några timmar och snackade massa skit. :) sen var vi ute och cruisade med moppen ett tag så alla blev oroliga hemma så Jonas och Robin åkte ut och letade efter oss. Så då åkte vi hem igen =)


Nu ska vi snart sova imorgon blir det stranden again!



Puss&Kram


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Hanna

Idiot-thailändare! Hoppas att allt är bra med dig pärlan fast det har hänt så mycket tok. Älskar dig! <3

2010-02-05 @ 22:17:41
BLOGG>> http://hannamagdalenaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0