Thailand dag 12 & 13

Igår så åt jag falukorv och stuvade makaroner, ohc det var så jävla gott man är rätt less på att ha ätit pommes i typ två veckor, så makaroner va gott. Sen gick vi på massage efter maten, det var rätt så skönt på vissa ställen och på vissa gjorde det skit ont, Jag var så stel i ryggen så hon började med thaimassage på mig i slutet då höll jag på att dö, gjorde svin ont. Idag har jag ont i nacken som hon knäckte till igår kändes som hon skulle bryta nacken av mig. HAHA!

Just nu ligger alla uppe på terassen och solar förutom Ante och Mia dom ligger och sussar, dom lär ju vakna snart dom med.. Vet inte vad vi ska göra idag om det blir stranden eller ej. Kanske in till Patong ikväll för lite shopping?! :D Vore skoj hoppas bara  att jag inte får någon övervikt på hemresan.. :P Jag har ju köpt en ny väska som handbagage, där i har jag lagt typ alla som jag har shoppat. Så resväskan borde väga lika mycke som när jag åkte hit. :)


Nej nu ska jag kila skriver vell kanske ikväll om vad vi har gjort under dagen, eller så skriver jag imorgon. :)


Puss & Kram


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0