Thailand dag 4,5&6

Dag 4

Ja vi solade och badade som vanligt.. Fast det var inte riktigt som vanligt denna dag, Jag lag ute pa havet och flot pa min madrass och solade, Jonas och Robin simmade ut till mig for att skrammas.. Sa borjar Jonas skrika VAD FAAN AR DET DAR? Det ar en MANET SIMMA FORT SOM FAN! sa vi simmade jag har aldrig simmat sa fort i hela mitt liv... Fy fan vad skrajja vi va da. Sa fragade vi dom som jobbar pa stranden om den var farlig men det var den inte utan den brandes bara lite latt.. Sa det var ju tur det jag trode jag skulle do!!!  Sen kom den in mot stranden sa da ville vi inte bada nage mera.. :D Sen gjorde vi inte sa mycket mera vi hittade en stor Tesco en jatte billig affar med mat alltsa. sa dar handlar vi frukost och dricka och sa.. Sen gjorde vi inte mycke mera utom att ata och sa.. :)


Dag 5

Lag pa stranden hela dagen, at mat. Akte till Tesco jag och Lellan ville dit sa Jonas och Ante korde oss. Sen pa kvallen skulle vi dra ivag pa en marknad som skulle ligga 4 kilometer bort fran oss, men det var ingen marknad dar sa vi akte in till Phuket town pa en jatte stor marknad! Da vart det lite shopping. :) V


Dag 6

Badat hela dagen, idag va det en krabba som gick pa stranden som vi knappte kort pa. :) Akte hem och badat i poolen ett tag. Sen Hyrde jag och Lellan en varsin moppe ocksa. :D Akte en svang till Tesco och da ser vi att det ar en marknad precis brevid sa da akte vi hem och hemtade pengar sen tillbaka och shoppade :D Pa vagen hem sa holl vi pa att krocka med en kossa/buffel? som gick ratt over vagen, dom gar losa har pa smavagarna.. Det var lite laskigt for han hade jette stora horn.. HAHA! Sen at vi middag sen akte vi pa marknaden igen allihopa.. :D Shoppat en massa har man ju gjort nu da.. :P  Nu nar jag och Lellan var pa vag till internet cafeet sa motte vi polisen nar vi akte moppe, det var laskigt eftersom man aker utan hjalm har nere, ingen har hjalm. Men man far tydligen boter om man inte har hjalm... :D Men dom stoppade inte oss iaf!


Imorgon sa ska vi vell bara slappa pa stranden ingen speciellt planerat, vi skulle snorklat men det ar ingen som ville det imorgon sa vi far vell ta det nasta dag, da lar man ju se nagra maneter! USCH! :P


Hadetbra!

Puss&Kram


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0