Thailand dag 7

Halloj!

Ja idag har vi solat badat och inte mycke mera. Jag och Lellan tog mopparna till tesco, nar jag skulle kliva av moppen sa stod det en annan moppe brevid sa direkt nar jag satte ner foten sa la jag benet emot avgasroret som var kokhett, sa nu har jag fatt en brannskada :( Gor ratt javla ont, akte till apoteket och fick nan salva som jag skulle kleta pa da och da. Nu kanns det iaf battre men imorgon nar man ska bada sa lar det ju svida ratt skapligt, hon pa apoteket tyckte inte ens att jag skulle bada for det skulle svida sa mycke.. Men va fan det ar ju en vecka kvar har sa jag maste ju bada gar ju inte vara har nere annars det ar ju sa himla varmt :D

Vi som hade tankt att snorkla imorgon ocksa men det far vi vell se hur det blir med det far se om jag kan bada over huvud taget eller om jag haller pa och dor... :P


Pa torsdag flyttar i till Kamala beach ocksa det ska bli skont att komma till ett lyxstalle, det har rucklet vi bor i nu ar det myror och odlor over allt. Plus att sangen ar sa hard sa det kanns som att ligga pa golvet jag langtar hem till min sang!!!!! Och mammas mat, har e man ju inte nojd varje dag direkt. Kanske en dag som jag tyckt om maten sen har det dugigt... :P


Nej nu ska vi hem och sova i stenharda sangen..

Hadetbra!

Puss&Kram


Hejsvejs!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0