Thailand dag 9

Godkväll!


Idag har vi åkt fyrhjuling upp till The big Buddha, vi fick linda in oss i sjalar alla tjejer eftersom vi inte f8ick visa knän eller axlar, det vart hur varmt som helst så vi var inte långvariga vid Buddha. Sen åkte vi vidare ut i djungeln, och vägen var så guppig och gropig så nu har man typ träningsverk i armarna och världens brantaste backar ner och upp jag trodde att min fyrhjuling skulle välta flera gånger. Såg dock inte djur i djungeln men vi såg några elefanter stod vi en vägkant.. :) Sen gick vi ut och käkade när vi kom hem igen, på en jätte bra resturang, dom hade svenska mat så jag åt pannbiff med stekt potatis och grönpeppar sås. Och så hade dom falukorv och stuvade makaroner, det åt Ante och Mia. Det såg skit gott ut.. :)

Sen tog vi mopparna och ut och checka läger i Kamala beach, och det var proppat med folk på gatorna lite jobbigt men det gick bra :) Nu kom vi till lägenheten för en liten stund sen och vet inte vad vi ska göra, tänkte att vi skulle slänga oss i poolen först men så kom jag på att mitt sår svider som faan om jag badar.

När vi åkte ut i djungeln så satte jag på en kompress och klippte sönder en strumpa som jag hade runt om såret så det inte skulle komma bakterier i. imorgon ska vi till stranden iaf, men man får vell se om jag ens kan bada :(


Puss&Kram


Hejsvejs!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0