Windows 7

Halloj!


Idag har jag jobbat, det gick bra var lugnt bara. Tobbe och Robin skottade taket, jag hjälpte till ett tag men sen sa ryggen ifrån så då gick jag in i värmen igen.. :) Igår installerade Ollie windows 7 på min dator. :D Så nu är den som ny igen wohoo!

Nu sitter jag och kollar på något dans program på Mtv, och kollar när Marre fotar en massa kläder som ska slängas ut på tradera. På tal om tradera så hatar jag dom!! Idioter dom har stängt av mig i 6 månader. Nu är jag arg!

Ikväll tänkte jag och Marre dricka lite, får se om Frida kanske är med oss också kanske det. :)




Ha'at


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Lellan

Haha hur kan du ha blivit avstängd? :o

2010-02-27 @ 21:21:53

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0