5 dagar kvar

Halloj!


Det vart aldig att jag åkte hem igår, åker hem ikväll ist efter bowlingen. För jag kom ju på att det är bowling ikväll och det kan ju vara bra att träna lite eftersom det är match på måndag. :P

Så igår åkte vi hem till Jocke och spelade Rummy, igen! Sen skulle vi ha tv-spels LAN men eftersom jag är sån dålig förlorare så tyckte jag inte att det var kul längre att spela. Så då spelade vi tecken och slå, Jag och Lellan är bäst på det. Vi skulle köra försten till tre poäng, men vi orkade inte spela ett spel till så det vart oavgjort. :) Men vi var ändå mycke bättre än Jocke och Robin.

Idag ska vi laga mat till Maria kommer hem från jobbet, men vi vet inte vad ännu ska ner till Flygis om en stund och kika lite.

Haa't


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0