gamla dagböcker

HAHAHAHA!!!

Hittade två gamla dagböcker och måste ju bara dela med mig av det roliga, jag kunde ju inte skriva för fem öre. Vet inte vilket år det är som jag skrivit på alla inlägg men iaf!


3/6 - 98
i dag har jag tittat på min storebror han har upptredit för alla vuksna. Emma

4/6 - 98 Obs 4 är åt fel håll!
i dag har jag ridit på två hästar den ena heter kotakt (ska vara Kontact) och den andra heter lisa.......

7/6 - 98 Obs 7 är åt fel håll!
i dag ska min storebror jonas spela mats (match). jag kanske ska stå i kjosken. Emma

17/11 - 98
i Dag har det varit 2 mös på våran vind och jag blev räd för dom. det lät så här kkkkkkkkkkkkkkkkkk

18/11 - 98
i dag har jag lekt med Marielle. och i dag har jag spelat fiol. för alla i skolan. och nåra fereldrar.

18/11 -98
i Dag har jag o Marielle busat. Marielle la i en banan i en glassbyta och då fick jag o Marielle skratsjukan. Och vi har smelt ballånger det var jete kul.

22/6 - 99
idag skall jag titta spidway det är marts melan Rosspigarna o smedarna borta marts. Och sporten är här o filmar.

14/11 - 99
i dag har jag ingenting at jöra. Nu siter jag i min seng och skriver här i. Jo igår sovde MARIELLE över hos mig. Hejdå

5/5 - 00
Jag ska gå på party. På fredag den 7/5 hos Marika klockan 19:00-22:00. hejdå från Emma. tack o hej leverpastej

andra boken:

29/12 -?
om tre dagar är det nyårsafton. jag har köpt smälare.

15/1 -?
Igår sov jag hos Amela. vi va på disco i folket-hus. Jag var ut kled till en ond fe.

16/1 -?
I dag ska jag till stallet och sköta Bosse. Clara är jette snäll.

29/3 -?
I love you Bosse

25/5 -?
I dag har jag varit i stallet.

6/6 -00
Jag ska fråga chans på Bosse för att han är så gullig. Tack o hej leverpastej. (Bosse är en häst! HAHAHA)

28/9 -00
jag tycker Bosse är söt. jag sköter honom det är kul

21/10 -00
I dag ska jag dela utt jultiningarna med Sofie Edberg. Sen ska jag till stallet sen ska jag cykla till tomas och sofie och sova där.

27/10 -00
i dag har mormor komigt till oss hon ska vara barnvakt till malin jonas och mig hejsvej

1/2 -02
Hej dagbok. Jennie har sålt Bosse :( TRÅKIGT!! jag börja sköta mumma i höstas nu är det vinter jag har nyligen börjat skött yoshi :) Jag hoppade förut på Bosse & Mumma sen vart jag för stor så nu hoppar jag på yoshi det är kul jag har inte tävlat någon gång på yoshi än. men på mumma. Liza säger att jag ska tävla yoshi inte nu på vintern men sen. Det högsta jag hoppat på yoshi e 95cm. På en hoppträning så hadde Liza höjt ett hinder till 105cm men yoshi vegrade hela tiden. Men yoshi e duktig att hoppa!!! MariaK och jag ska dela transport på tävlingarna!! Hejsvej leverpastej

2/2 -02
Hej idag ska jag till stallet och prova min schabrak som jag gjort själv. Det står Emma på en sida på andra sidan står det yoshi. Hejsvej leverpastel

4/2 -02
Hej idag är det skola men jag vill inte gå till skolan för jag har jätte ont i halsen och i huvudet. Jag ska säga att jag har ont för då kan jag vara hemma och sova. jag tycker Yoshi kan få stå idag satt han blir pigg i morgon när jag ska hoppa!!!! Puzz&Kjam skumbanan!! ///Emma

7/2 -02
Hej idag ska jag hoppa yoshi och efter det så ska jag rida barbacka på Mumma det ska bli kul men först ska jag till skolan på slöjden på syslöjden USCH!!!! vad tråkigt. vi har engelskaläxa URSCH!!! vad tråkigt!! Puzz&kjam skumbanan!

26/2 -02
Hej imårgon ska vi åka till vilhelmina Pirrigt! Yoshi har blivit helt galen för han har fått svanskappa! han slängde av mig 2 gånger i lördags sen red jag honom igår men då försökte han kasta av mig men jag ramlade inte av! Jag ska rida han idag i ridhuset kolla om det går bättre! Sen ska jag rida lektion vi ska ha voltige på Geisha LOL tycker jag! Geisha är ju så raff! //Emma

???
Tjenixen pixen Hej hej idag har jag varit i stallet med Tessan hon har Dixie på foder där. jag saknar Bosse jätte mycket. Jag hoppar inte längre yoshi utan jag hoppar på Lukas en fjording. Det går SKIT bra!!!!


Hej. Idag har jag varit med Tessan vi hade jätte kul vi pös luften på Majas cykel hjul. Lite kul det va. Men hon vart juh helt galen och slängde en cykelpump på Robin. då vart vi skit arga på henne. jävla kärring!!!! //Emma



HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH Bra roligt att läsa detta :D


Hejsvejs!



Kommentarer
>> Lellan

"Hej. Idag har jag varit med Tessan vi hade jätte kul vi pös luften på Majas cykel hjul. Lite kul det va. Men hon vart juh helt galen och slängde en cykelpump på Robin. då vart vi skit arga på henne. jävla kärring!!!!" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA :D men skönaste stavningen utav dom alla måste ha varit "spidway" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA :D

2010-01-15 @ 15:32:53
>> Emma

Hahahaha jaa :D

2010-01-16 @ 11:35:28
BLOGG>> http://wemzlii.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0