Haiti hit och Haiti dit ...

Goddag!

Igår hade vi avskedsmiddag hemma, Potatis och hemgjorda pannbiffar det var gott :) Sen åkte jag Marre och Kron in till uppsala för att kolla på bio. Vi såg luftslottet som sprängdes, den var asbra!

Måste ju bara ta upp här att jag skulle köpa cigg på coop, hon frågade mig inte om leg men Marre fick så hon slängde fram legget lite smågrinig, och hon i kassan vart blyg och sa; Förlåt men vi måste fråga alla som ser ut att vara under 30... WHAT?! Jag fick ju inte visa leg, antingen så tyckte hon att jag såg gammal ut eller så vågade hon inte fråga mig. :P HAHA!

Sen har jag vart på dryg humör dom sista dagarna här, I förrigår så drog jag ner rutan och skrek "Negerjävel" åt tre kolsvarta negrer i uppsala. HAHA! Fick bara en tvångstanke, jag har varit så irriterad på Haiti och all det här så nu blir jag irriterad på alla som inte är svenska. Lördagsnatt åkte vi till norrtälje och hämtade folk på Mobergs, när vi stog utanför och väntade kryllade det utav turkar där så jag började poppa rasistmusik i bilen ;D Man var ju lite skraj att dom skulle komma och slå sönder bilen :P Sen igår när vi var på bio så mötte vi en neger när vi går in på bion, Så säger Marre - Emma reagerade du inte på han? Jag - Vaddå svartskallen? Och så får jag en smäll av Kronblom, Och jag kollar upp då står det två turkar och blänger på mig precis brevid mig. HAHAHA! Pinsamt!

Idag jobbar jag, ska åka in till Norrtälje efter jobbet och spela match. Sen hade jag tänkt att stanna där och åka hem imorgon bitti, Men jag har tänkt om jag måste nog åka hem på kvällen sova lite sen upp tidigt imorgonbitti för att Jorre ville klippa sig lite sen måste jag packa klart det sista och blablabla ... Peder kommer och hämtar oss halv tolv han kör oss till Arlanda, så imorgon står vi där och sjunger "Thailand here we c'ome, Thailand here we c'ome" :D

Så Lellan när du läser detta och har vaknat ur din skönhetssömn så kan du ju slå mig en pling! :D Tjing!


Haa't


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0