Ny tatuerad...

Hejsan!


Ja idag så åkte jag och Hellen hem till Johan Stamland som tatuerade mig, eller ja fyllde i min gamla tatuering. Det rosa i stjärnorna. Det vart jätte bra, så nu ska jag bara hitta på någonting mera jag vill tatuera så ska han få göra den, han är jätte duktig. :)


Det är den gamla bilden när den var klar, men det rosa var så fläckigt så jag var tvungen att fylla i det. :)


Sen vid tre tiden åkte vi och hämtade upp Dennis vi skulle spela ett kortspel. Rummy hette det, jävligt roligt spel men det tog skit lång tid, efter en stund så kom Dennis lillebror DannyBoy och spelade med oss, han fick börja med 300 poäng, medans vi andra låg runt 100, det går ut på att ha så lite poäng som möjligt. Ändå så förlorade jag nästan. Kom näst sist iaf! :) Spelet var slut typ halv sex... Då åkte jag hem och käkade sen har jag bara hängt hemma hos Muriaal. :)

Nu kom jag precis hem, imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får se om jag drar ut på något spännande äventyr så det är värt att uppdatera bloggen. :)

Ha't


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Helena

Vad snygg den blev :)

2010-02-02 @ 19:07:35
BLOGG>> http://helenasworld.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0