Onödigt ...

Nu kan man ju säga att jag har städat mitt rum i onödan...
Fast ja det blev ju renare iaf, och en hel sopsäck full med skräp. Haha lite rörigt det var ja visste inte riktigt vart jag skulle börja :P

Mamma hittade mina glasögon i ett skåp uppe, så dom låg alltså inte i mitt rum då letade jag efter någonting som inte fanns..

Ska snart äta sen får vi se vad som händer, ska hem till Sanna när hon slutar jobba iaf.



Hejsvejs!



Måste bara tillägga att jag och tobi tjaffsade lite på jobbet idag, Det spelades en låt på skivan 'In the ghetto' och jag säger
- ååh det är ju Elviis.
Tobi
- Nej det är det inte, på en dansbandsskiva.
Jag
- Men han sjunger iaf den här låten så då säger man att det är Elvis.
Tobi
- neeeej du har fel.
Jag var tvungen att kolla vem det var som sjöng.
Tobi
- det är inte Elvis!
jag
- Nej men det är Christer sjögren och dom låter ju nästan likadant.
Tobi
- NEJ du kan ju inte jämföra Christer sjögren med Elvis, Elvis vänder sig i graven nu när han hör detta.



Mohahahahahhaha :D


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0