Thailand dag 2 & 3

Halloo!!


Igar fyllde Ante ar, sa vi firade med att aka vattenskoter skitkul va det, sa det ska vi gora om nasta vecka.. :) Vi har solat och badat jag har brant mig och alla andra ocksa.. >) Maria har iaf snyggast branna hennes fingrar pa skulderbladen... HAHAHA!! Idag har vi varit i Kamala och shoppat pa en marknat. :) Akte tuck tuck hem och det var ju en gang och aldrig mera!!! Jag fick sitta i fram brevid chafforen och jag ar ju kort men jag fick knappt plast i den dar javla bilen, det var det vartsa jag varit med om.. Slog i huvudet och knana fick sitta som en packad sill. Sen var ut och at, at pa en svensk restutrang som var jatte bra. Jag at en Hawaii pizza grymt gott!!

Juste vid varat hur ar det fullt med sma odlor pa kvallarna.. HAHA!


Hadet bra i kylan!!

Puss&Kram


Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0