FrisörEmma

Min dag började helt knasigt, Lellan kom in och väckte mig och sa att klockan var TVÅ! VAA? Hur kunde vi sova så länge, bra fråga. Iaf vi gjorde en pytt och åt brunch. :) sen gjorde jag mig iordning och åkte hem, När jag kom hem så åkte  jag direkt hem till Jesper och klippte honom. Sen hem äta lite och sen upp till Jonas hämtade pengar och åkte till affären och köpte hårfärg. Klippte honom och sen slängde i lite slingor. Jag var aldrig kvar och såg hur resultatet blev med det blev säkert skitbra som vanligt! :) man kan säga att jag har haft fullt upp, åkte förbi Marre och tog en cigg också. Nu är jag hemma och tänkte kolla på en film. :)


See yaah!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0