Godkväller

Imorse åkte jag till Sanna och drack kaffe och pratade en massa skit, slutade med att jag åkte därifrån vid fem tiden vi hade mycke att snacka om helt enkelt. Åkte hem åt lite mat och sen slingade jag Mammi's hår, har inte ens sett resultatt än men det blev säkert bra. Ska klippa henne imorgon också för jag orkade inte idag.

Så jag åkte till Marre och hängde ett tag, vi var även till Bilisten och köpte spolarvätska till min bil som har varit slut i över en månad. Och nu när det är så slaskigt ute så behöver man det som mest! Har aldrig fyllt på sånt förut så Marre fick visa hur man skulle göra, så nu kan jag det också! (Y)

Sen skulle vi kolla på den nya Madagaskar men det var ju inte en film utan flera st avsnitt, Marre och Kenta lessnade efter en halvtimme typ jag kollade lite längre iaf. Sen gjorde Marre en underbar Smoothie :)

Nu ska jag snart sova..


See yah!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0